MAGAZINE  |  SYSTEMS  |  GAMES  |  LINKS  |  FORUM  |  CONTACT

A

A

AA

AA

AA

AA

AA

AA

ארקייד DVD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צ'אנקאסט - מדריך התקנה והרצה

מאת: Ax=Battler

חשוב: אם אתם מעוניינים להשתמש בכתבה זו, אנא צרו קשר! נא לא לגנוב!

(גירסה 0.5)

הערה: ייתכן שמדריך זה, שכולל פרטים מדוייקים להתקנת תוכנת הכוננים הוירטואלים "דאמון טולס" יעזור גם להרצת אימג'ים של דיסקים מקוריים על אמולטורים לקונסולות סידי אחרות כמו פלייסטיישן או סאטורן או פיסי אנג'ין סידי.

1. משחקים לדרימקאסט כמו גם לקונסולות סידי חדשות אחרות אפשר למצוא בתוכנות שיתוף קבצים כמו ביטורנט, אימיול, קאזה וכו'.

2. רוב הקבצים שתורידו יהיו מכווצים בסיומת RAR. פיתחו את המשחק עם התוכנה המתאימה, לדוגמה WinRAR. שימו לב שהקובץ שהורדתם הוא של אימג' הדיסק המקורי והוא עם סיומת מוכרת לאימג'ים (nrg, cdi וכו').

3. הורידו והתקינו תוכנת כוננים וירטואליים. לצורך מדריך זה בחרתי בתוכנה "דאמון טולס". הגירסה שהשתמשתי בה לכתיבת מדריך זה היא 3.46.

4. באייקון שמופיע על המסך מימין למטה, לחצו קליק ימני על העכבר ובחרו באופצייה VIRTUAL CD/DVD ROM. כאן תתבקשו קודם להגדיר את מספר הכוננים הוירטואליים שאתם צריכים, תלוי בכמה משחקים יש לכם. תוכנה זו יכולה ליצור מקסימום ארבעה כוננים.

5. הצעד הבא הוא "להעלות" את המשחק לכונן הוירטואלי. לחצו שוב על אייקון התוכנה עם קליק ימני ובחרו שוב VIRTUAL CD/DVD ROM. הפעם יש אופציות נוספות כמספר הכוננים שיצרתם. בחרו ב DEVICE 0 להעלאת המשחק אליו. שימו לב מהי האות שלו. בחרו באופציית  MOUNT IMAGE. חפשו את המשחק שלכם ולחצו OPEN.

6. עכשיו נעבור לאמולטור עצמו. שימו לב שהורדתם את הגירסה העדכנית ביותר של האמולטור וכן את קובץ הביוס. שניהם נמצאים בדף הדרימקאסט. מדריך זה מתייחס לגירסה 0.2a.

7. פיתחו את קובץ הזיפ של האמולטור וכן את קובץ הזיפ של הביוס ושימו אותם באותו מקום, באותה התיקייה.הקליקו על אייקון האמולטור והריצו אותו.

8. תחת OPTIONS בחרו ב DRIVE ואז באות הכונן בו נמצא המשחק. אז לכו ל RUN ובחרו ב START. אם בחרתם בכונן ריק, תעברו למערכת ההפעלה הפשוטה של הדרימקאסט.

9. שימו לב שלמשחקים של קאפקום צריך תחת OPTIONS לבחור ב CAPCOM HACK.

10. האמולטור צ'אנקאסט מסמלץ את הדרימקאסט שהיא קונסולה מתקדמת מאד ולכן דורש גם משאבים רבים. האמולטור דורש מעבד פנטיום 4 במהירות 2 ג'יגה הרץ לפחות כדי לרוץ במהירות אופטימלית. עם זאת, גם כרטיס מסך עם זיכרון 64 מגה יספיק בהחלט. בכל אופן, מומלץ להתקין את DIRECT X העדכני ביותר ואת הדרייבר החדש ביותר של כרטיס המסך שלכם.


לינקים:

דף הקונסולה דרימקאסט

כלים חשובים

 

 

 

A

A

MAGAZINE  |  SYSTEMS  |  GAMES  |  LINKS  |  FORUM  |  CONTACT

Megason, Nintendo Store, Selected Classics, The Forum

Copyright © 2001-2012 VGFreak.com All Rights Reserved