MAGAZINE  |  SYSTEMS  |  GAMES  |  LINKS  |  FORUM  |  CONTACT

A

A

AA

AA

AA

AA

AA

AA

ארקייד DVD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרצת קילר אינסטינקט על אמולטורים לארקייד

מאת: Ax=Battler

חשוב: אם אתם מעוניינים להשתמש בכתבה זו, אנא צרו קשר! נא לא לגנוב!

(גירסה 1.0)

משחקי סדרת KILLER INSTINCT לארקייד נחשבים אולי למשחקי הארקייד המרשימים ביותר שיצאו אי פעם לאולמות המשחקים, לא מעט הודות לגרפיקה המדהימה ועמוסת הוידאו והסאונד הלא יאמן. אלא שמסיבות אלו גם קשה מאד להריץ את המשחקים האלה כי מדובר בקבצים רבים אשר חלקם גדולים מאד (עד כדי מאות מגה בייטים).

החל מגירסה 0.63 של MAME יש תמיכה ל KILLER INSTINCT. בנוסף, ישנו אמולטור מיוחד שמריץ אך ורק את שני המשחקים האלה והוא נקרא KIAME (או U64emu). אלא שהבעיה היא שהרומים ששני האמולטורים האלה מריצים הם שונים, לא בתכולתם אלא באופן קידודם. נעבור כאן על שתי הצורות של הרומים של KI1 ו- KI2.

   

סיומת chd של קבצי הוידאו מתאימה לאמולטור MAME:
בגלל גודלת החריג של הקבצים הללו (93 מגה לקילר אינסטינקט 1 ו 136 מגה לקילר אינסטינקט 2) יש אתרים שמאפשרים את הורדתם בחלקים של זיפ. או אז יש למקם את כל החלקים באותו המקום (באותה התיקייה) ולפתוח את קובץ הזיפ הממוספר 001 או זה שאינו ממוספר כלל. את קובץ ה chd שקיבלתם יש להכניס לתוך תיקייה חדשה בשם kinst ו kinst2 בהתאמה.

לא לשכוח שיש צורך להוריד את קבצי המשחקים עצמם ששוקלים בערך 4.5MB כל אחד ולשים אותם בתיקיית הרומים הרגילה שלכם. בסופו של תהליך יהיו לכם שני קבצים בשמות kinst.zip ו kinst2.zip כמו גם שתי תיקיות בשמות kinst ו kinst2 שבכל אחת מהן יהיה קובץ יחיד באותו השם עם סיומת chd, את התיקיות הללו יש למקם עם כל שאר הרומים הרגילים.

סיומת img מתאימה לאמולטור KIAME:
האמולטור הזה לא מבין קבצים מקובצים. יש לפתוח את כל הזיפים לתיקייה אחת. ה img של המשחק הראשון שוקל למעלה מ 130MB וגודלו של השני הוא למעלה מ 400MB (!). בנוסף יש לפתוח את הרומים של המשחקים עצמם. באמולטור יש אופצייה לכוון אותו בדיוק למיקומם של כל הקבצים המתאימים, הן של המשחקים עצמם והן של קבצי הוידאו באופצייה: Emulation > Rom Settings ושימוש בכפתורי ה Browse.

הרבה עבודה אבל היא משתלמת, המשחקים על KIAME רצים בצורה חלקה ביותר, אם כי האמולטור עצמו אינו יציב במיוחד ונוהג להתרסק לפעמים.

הערה חשובה: האמולטור KIAME הופסק בגירסה 3.05 אך העבודה עליו ממשיכה ע"י מפתחים אחרים. אם השתמשתם קודם גירסה 3.05 וכעת אתם מעוניינים להריץ גירסה מתקדמת יותר עליכם לבצע את הצעדים הבאים למחיקת מפתח הרג'יסטרי של הגירסה הקודמת:

  1. לכו לתפריט START ואז ל RUN

  2. הקישו regedit ואז OK

  3. לכו ל HKEY_CURRENT_USER ואז ל software

  4. מצאו את תיקיית U64Emu ומחקו אותה באמצעות מקש delete

  5. הפעילו את הגירסה החדשה.

תגובות לכתבה


לינקים:

קילר אינסטינקט - הקרב שנשכח

לרכישת המשחקים קילר אינסטינקט 1 וקילר אינסטינקט 2

האמולטורים KIAME ו MAME

דף הקונסולות

פורטל הרומים

 

 

A

A

MAGAZINE  |  SYSTEMS  |  GAMES  |  LINKS  |  FORUM  |  CONTACT

Megason, Nintendo Store, Selected Classics, The Forum

Copyright © 2001-2012 VGFreak.com All Rights Reserved